tjugoandra april tvåtusenåtta

533284-8tisdag, det betyder att det inte blir någon mer idrott resten utav veckan, toppen ! :D
skolan gick iallafall fort, åkte inlines på idrotten, rask o ylva tror jag det var jag mötte dom garvade tror jag men vadå kan dom göra de bättre själva ? (a) haha. lite kanske då. :P sen hände inte så mkt mer. missade ettan som passar med femton så fick vänta i tio minuter på esplanaden, köpte ett nytt nagellack, igen. :P träffade hanna på bussen och vi stod o snackade i tio minuter på busshållsplatsen när vi klivit av sen var vi tvugna att gå för båda var kissenödiga ! :D nu har jag inte gjort mkt, tog kort på min nya vårjacka som jag sa igår (bilden). målat ena handen också. :P trevlans. skulle egentligen städat men är inte så sugen. ^^ ska antagligen upp till kyrkan vid halv sju med, orka göra något innan dess. (a) sen är det ju house ikväll, eller nee ? ska kolla... joo de var de, gött ! :D mkt mer sker nog inte idag, är himla trött faktiskt. :P

imorgon ser min plan ut såhär: skola usch, sen tänkte jag hänga med till anton o hitta på nåt kul hela dagen så jag inte sitter här (a) sen sova där. fast han vet inte planen än, får väl se. haha ! :D skriv om det händer nåt kul imon, eller ring. :D

nu har jag inte mkt mer att säga, just nu i allafall. (: kanske skriver senare, ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer
Postat av: YLVA

hahhah ne då, du var as duktig på inlines...
snygg jacka och as grym kamra föresten :P

2008-04-22 @ 22:38:25
Postat av: Jonna.

Tackar ! ;D

2008-04-22 @ 23:38:27
URL: http://thooughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0