tjugoandra april tvåtusenåtta

nu sitter jag här igen, haha. och vad har hänt sen sist ? inte massor, jag åt lite mat med pappa sen traskade jag upp till konsum o mötte hanna o vi gick till kyrkan. satt o flummade/pratade i en timme haha. sen gick jag hem, skulle kolla på äntligen hemma, men kollade parlamentet i stället. :P sedan blev det house som vanligt, o nu sitter jag och skriver här. :)

har inte så mkt mer att säga än att ni kommenterar dåligt, jag måste säga att jag har hyffsat många läsare varje dag, men inte en enda kommentar. :O dåligt av er. ;) skriv nånting trevligt bara, kan vara kul o veta vilka som läser med ju. :D

sen tänkte vi se vad som händer resten av veckan;
onsdag - anton efter skolan, händer det nåt kul kanske ? sover där i allafall.
torsdag - ingen aning, borde städa eftersom att jag inte gjorde de idag. :/
fredag - antonpanton <3
lördag - jobba 11:30-16:00
söndag - jobba 12:00-18:00
så kom till max vid ica maxi i helgen. :D

mer än så här blir det inte nu, så ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0