tjugofemte april tvåtusenåtta

freeedag, äntligen ! :D

skulle tatt med mig sladden till kameran (är hos anton) men jag glömde den, så det blir ingen bild som det var tänkt. :P får väl ta o skriva lite i allafall..

skolan som vanligt, sedan åkte jag hem och satte mig och åt direkt, var så himla hungrig, trodde jag skulle döe eller nåt (a) sen kom anton medans jag åt så han fick med lite mat o så gick vi ner o städade lite, eller jag gjorde de, sedan kollade vi eva och adam, sen åkte vi hit, så har inte hunnit med så mkt idag. (:

ska i allafall till tenhult senare, sedan ska vi sova hos mig, och resten av helgen blir det jobb. ;D

nu orkar jag inte skriva, o detta inlägget blev hur tråkigt som helst, men palla ! haha ! ha de fitn , ring om de händer nåt kul ikväll (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0