tjugofjärde april tvåtusenåtta

image11skolan today som vanligt. ^^ hände inget speciellt som är värt att berätta. åkte in till stan o köpte två nya nagellack, till. :$ ett korallfärgat och ett pastellrosa, sen åkte jag upp till mamma o somnade i deras fotölj i en timme tills hon slutade o vi åkte upp till a6, köpte ett par kapri-byxor på veromoda, en väska på wedins, en sjal på wedins & sen fick jag ett par rosa solbrillor. ;D och en mascara, utav mamma. (: <3 och mamma köpte me ett blått o ett grönt nagellack som jag får låna. :D:D:D:D

sen har det inte hänt så mkt mer, vi åkte ut och hämtade lina o jag körde o n uhar jag pratat lite med anton och ätit o tänkte måla om naglarna kanske. (a) älska ! haha

helgen har jag redan berättat om så de behöver vi inte ta de heller. ;)
juste, igår. vi sköt lite soft air gun en stund sen åkte vi in med jonas o tony o käkade pizza (a) nu vet ni de med. ;)

men nu ska jag nog dra mig o fixa lite, ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0