tjugonde april tvåtusenåtta

Älskling fyller 16, grattis ! :D <33

skulle skrivit igår, men hann aldrig det sen. :P vi gick upp hur tidigt som helst och åkte på agility med brusi och mamma, det gick fint, han fick till o med rosett. ;D sedan drog vi direkt till anton när vi kom hem, jag gjorde mig iordning o sånt sen kom det massa folk, sen efter ett tag drog vi in till tenhult o grillade o myys. :P skojgit var de !

idag vaknade vi astidigt men somnade om efter en stund, sen vaknade vi efter nio nån gång av massa folk som sjöng för anton. (: vi drog oss ner för att äta frukost o såå, sen degade vi en stund, sen har vi nog vart ute resten utav dagen, fram till tre i allafall, då drog vi in o duschade o sånt o sen kom hans släkt o vi åt o såå, firade anton. (: och nu har jag färgat linas hår och sitter här o funderar på om jag ska gå upp o se på filmen som är på fyran eller om jag ska sova. (:

hinner inte skriva mer nu i allafall, men skriver nog imon. (: ha de fint !

/ Jonna v' Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0