tjugonionde april tvåtusenåtta

jag har städat ! :D:D:D

men nu sitter jag här igen, inte bra inte bra. borde sova men det kommer nog inte bli så än på ett tag, känner mig inte helt frisk heller, jobbigt ju. men som sagt, jag har städaat mitt rum ! :D men de gick inte smidigt usch, började o sen så när jag skulle dammsuga efter typ en timmes plockande av alla saker så funkar inte dammsugaren. :O vi har en sån där centraldammsugare som sitter i väggen eller nåt, o den hade blivit helt igendammad i röret eller nåt, men när vi fixat de så sög dammsugaren fint igen. :J lite kläder kvar i sängen o fem miljoner kuddar, men det bjuder jag på orkar inte mer idag ;)

jaoo, imorgon blir de ju kort dag, sen ska jag nog till anton tror jag, får väl se hur det blir med allt, orkar inte. :P

men nu ska jag sova, eller kanke inte men jag borde sova. :D ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0