tjugosjunde april tvåtusenåtta

blev inget skrivet igår. (a) hann inte hehe.

fredag ; vi drog in till tenhult, till mattias där det var massa folk, dom spelade poker o såå sen käkade vi pizza, sen åkte vi till nån medn det sög så vi gick ner till ann-nånting-land, där sög det också så vi gick tillbaka och drog hem ganska tidigt.

lördag ; åkte in o jobbade, åkte hem och sen hängde jag med pappa ner o tankade och lekte med brusi vid vättern. mys ! sen skjutsade han in mig till tenhult, och anton hämtade mig, vi åkte till uva-berget, sen åt vi pizza, sen åkte vi dit igen, sen skjutsade anton o robin hem mig vid typ tio för de var itne så kul där, och jag var astrött. :P satte mig vid datorn o pratade med anton, och insåg imorse att jag somnat ifrån honom. (a) förlååt älskling <333

idag ; ska ta bussen om en timma ungefär, jobbar till 18 idag, förhoppningsvis kan någon hämta mig. :P sedan borde jag städa som vanligt, men de e ju inte så kul. :P så de blir nog inte nåt med de, men andra avenyn blir de i allafall. (a)

har inte massa mer att säga faktiskt, men kanske skriver senare. ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0