tjugosjunde april tvåtusenåtta

jobbat 12.00-18.30 , pengarpengar ! :D
& nästan helg blir det förmodligen 13-21 , nice ! ;)

annars har det inte hänt massor, druckit en massa fanta och ätit ett pommes för andra gången sen ajg började på max, dt låg där o såg så gott ut, just de där you know, haha ! sov länge i morse föresten, ända till halv tio. (Y) kom hem runt sju nån gång och åt lite o kollade la ink, sen drog jag ner till mig o såg andra avenyn, sen ett avsnittt till o så ringde anton så snackade lite med honom, sen drog jag upp o käkade glass, maränger, kolasås o strössel, o nu ligger jag här och tittar på sista avsnittet andra avenyn denna veckan. ^^ så om en kvart har jag sett alla 94 avsnitten . :D

imorgon ; har vi idrott, uschuschsuch ! slutar i allafall vid halv två och sen kommer anton när han har slutat. :D ska plugga lite matte, har lite uppgifter att göra klart.. (: ingen fiol imon i allafall. ;D

mer än så var det väl inte för tillfället, skriver imorgon skulle jag chansa på. (A) ha de fint ! <3

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0