måndag

ojojoj två veckor sen senaste inlägget, & det är måndag igen, suck !

Praktik & vi har väl inte alltförmkt att göra, blir lite segt må jag säga. Har vart gött o slippa skolan i fyra veckor i allafall, har ju iofs haft matte men det är ju inte jätteansträngande, haft prov på derivatan, & lilla jonna fick mvg ;) lite nöjd faktiskt haha. ;)

helgen lite kanske för mkt mer har jag inte att berätta ;)
åkte till anton i fredags med bussen, ojoj supernervös o fick dessutom betala för mkt för att busschaffuören inte visste någonting ! bussen bara kanade på vägen, o när jag klivit av så kom inte bussen därifrån. synd för den men jag brydde mig inte för chaffuören var ju dum ;) åkte med pia sista biten. sen senare åkte vi till tenhult träffade folk o sååå.. var på lite olika ställen, åkte hem ganska sent faktiskt.. på lördagen segade vi och tog oss sedan hem till mig, o gjorde oss lite iordning o åkte sedan ner till mats, var hos han lite sen ute lite o sen på en fest. trevlig kväll. i söndags åkte jag pappa o anton o fikade på ikea, äntligen ! :D sen köpte vi en bokhylla, sen var vi på brio o köpte julklapp till Paulo och sen jula o kollade på roliga grejjer, sen biltema sen rusta.  ^^ jag köpte sånadär coola eluttag man sätter i väggen o sen kan man trycka på en knapp på fjärrisen så tänds till exempel lampan man har i uttaget. :D sånt ska hela mitt hem vara sen, jag lovar ! astufft !

mkt mer vet jag inte om jag har att säga ;) så ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0