måndag

ny vecka, usch!

inte mkt händer det heller :P tänkte göra det lite julfint på mitt rum o letade reda på de färggranna kulorna sen julgranen förra året, för mamma har köpt nya så tänkte jag kunde ta några av de gamla o hänga i gardinstången. tar några med mig in på rummet o inser att jag inte satt upp min gardinstång än haha, gjorde om för över ett år sen. (a) så nu tänker jag så det knakar för att komma påhur jag kan få upp kulorna haha :P kommer inte på någe bra, har dessutom ingen fönster karm att sätta nålar i för fönstret går liksom in i väggen, vill ju inte sticka hål i tapeten :P har ni nån god idé får ni  väl höra av er ;)

idag händer inte mkt mer än såå, har bytt i diskmaskinen o lagat mat ! duktigt, :D

Men nu ska jag fundera på kulorna o tända ljusen o sätta upp bocken jag hittade ^^ ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0