fredag

ojoj nu är det snurrigt, tänkte skriva måndag på rubriken, de känns som att det har vart helg eller nåt, jag vet inte. :P men nu var det ett tag sen jag skrev, i tisdags, så vi börjar väl med,

onsdag ; jobbade 11-15 tror jag om jag inte minns fel, (: åkte sedan hem och anton kom, vi segade mest sedan gick vi upp till konsum o köpte godis och chips, dipp o såå och kollade på walking tall med my family, soft ! sedan var jag hur trött som helst men de var tydligen inte anton han låg i fotändan av sängen o klagade på att jag inte ville hitta på nåt vid tolv eller vad nu klockan var. :P jag somnade tillslut ifrån honom och på morgonen låg han på rätt håll så han lyckades väl också somna tillslut. ;) <3

torsdag ; gick upp vid åtta o duschade i 40 minuter, tvingade upp anton och åt frukost, sedan gjorde vi iordning oss, åkte till mormor o gjorde fina blom-buketter och sen åkte vi förbi posten o hämtade ut mina nya byxor som hade kommit precis. sen åkte vi till tenhult, vickans begravning :'/ det kändes så fel, satt o hoppades på att hon skulle sitta där framme o att det var nån annan som låg i den där kistan, men tyvär är det inte alltid som man hoppas, men begravningen var i allafall hur fin som helst ! hur mkt folk som helst. det var en jättefin begravning även fast den kom alldeles för många år för tidigt. viktoria vila i frid, vi saknar dig ! vi syns senare ! (: <3 efter begravningen åkte vi hem till anton o åt lite, sedan åkte anton till ted o dom skulle kolla på cross, jag åkte in till tenhult lite senare o var lite på stranden o såå, sen kom anton o vi åt lite o såå, mkt mer hände inte, vi åkte hem lite senare o det var massa folk hos pia o pelle så vi satt där lite, somnade nästan direkt, jobbig dag !

fredag ; vet inte när jag vaknade men vi åt frukost sedan åkte vi ut med båten o fiskade. :D anton fick en gädda o jag fick en aborre, men dom var små så vi kastade i dom, men gäddan anföll mitt ben o min sko :O så  jag luktade fisk, dumma gädda ! o min aborre fick anton dra upp, men de var mitt spö så de var min fisk, men jag har aldrig fått en fisk innan så jag vågade inte dra upp den (a) sedan åkte vi hem till anton o satte oss ute lite i solen o såå. vid tjugo i fem eller något skjutsade anton in mig till tenhult, robin också, men bussen kom aldrig :O så ringde trafikupplysningen o då hade bussen tekniskt fel, kul ? nej, så fick ringa mamma så hon kom o skjutsade in mig till jkpg, skulle jobba. lukas o filip kom en stund medans vi väntade också med ju. sen jobbade jag, o kom hem för en timme sen. (:

så mkt mer än så har jag inte att säga. (: ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0