måndag

nu var de länge sen jag skrev igen. ^^ i tisdags om jag inte minns fel så jag tar en snabbis om de som vart, sedan blir de nog ett inlägg med en massa bilder också ! :D

onsdag ;
åkte hem tidigt ifrån anton o softade det mesta av dagen, anton kom framåt eftermiddagen och mamma o pappa åkte mot göteborg för att gå på ted nugent, jag anton emma o lina köpte pizza sen gick jag o anton upp till kyrkan för en minnesstund av vickan, så underbart var de, eller aa, så bra allt kan bli liksom, vi träffade hanna vid konsum, så himla länge sen vi sågs, vi kramades o sa hej o båda började gråta, fast vi tog oss samman o gick ner o mötte sara o gick sedan upp till kyrkan, himla mysig stund, efteråt var de fika o såå, man fick skriva o sånt, satt o pratade med lite folk o tiden gick väldigt fort, o vet ni, vi hade de trevligt vi pratade o skrattade, o jag tror att det är exakt så vickan vill att vi ska vara, glada. så allting blev himla bra. (:

torsdag ;
körde bil ut till anton på förmiddagen nångång o vi var där ute, på kvällen stekte jag pannkakor med linus hemma hos felix, vi var grymma ! hur goa som helst ! :D sedan vet jag inte vad vi gjorde. :P kollade på film i think. sen hem till anton o sova :D

fredag ;
åkte ut till robin o anton o han skruvade på robins moped, jag var inne o konstaterade att robin hade kraschat sin dator. :P sedan åkte vi hem till anton o åt, sen tog vi oss in till tenhult, var hos emil o grillade lite o såå, ganska segt vill jag påstå. :P

lördag ;
vi skulle åkt hem till mig men hans syster kom hem o vi åt rabarberpaj med grannarna, sen skulle pia o pelle firas på kvällen med middag o såå, så vi stannade o åt massa god mat sen åkte vi in till tenhult o hyrde film o köpte godis, såg på filmen och sedan gick vi o la oss. :D myys !

söndag ;
åkte hem till mig vid två nångång, o mamma o pappa hade börjat planera hur dom skulle göra med tapeter o såå, dom kom fram till att tapetsera om emmas rum, och hallen där uppe, o jaa, sen började dom riva ner halva huset. :P eller aa inte halva men två väggar har dom snart rivit ner, emellan trappen den lilla hallen o den stora hallen, trappan ska vara öppen med ett räcke typ , :P hoppas det blir fint ! sedan kollade jag o anton på film o somnade vid tolv nångång.

idag ;
har inte gjort så mkt, skjutsade anton till bussen för nån timme sedan o mkt mer har inte hänt idag, vi kollade på film när vi vaknade i allafall. :P mkt mer än så kommer nog inte hända idag heller. :P hjälpa mamma lite med tapeterna o såå kanske, får se. ;)

men nu ska vi se om jag får ihop nåt litet inlägg med bilderna från helgen. :D så hade fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0