måndag




Klicka på bilderna så blir dom större ;D
1. Anton <3
2. Anton <3
3. Antons keps :P
4. Regn, och väldigt viktigt att det är anton som tagit detta fina kort ! ;)
5. Regn. ^^
6. Antons cross, fotot taget av anton själv. :P
7. Anton när vi skulle kolla hur han skulle ha sin crossbana. :P
8. Anton igen när vi skulle kolla hur han skulle ha sin crossbana. :D
9. Lekte lite, gul blomma
10. Lekte lite, blå blomm
11. Lekte lite, nyckelpiga :P
12. Antons otroligt söta valp Iris ! <3
13. Antons otroligt söta valp Iris ! <3
14. Antons otroligt söta valp Iris ! <3
15. Antons otroligt söta valp Iris ! <3
16. River ju lite här hemma o jag hittade de här fina tapeterna under alla fula ;)
17. De till vänster är mina första skor, mamma hittade de när hon rensade haha :P


Sådärja, nu har jag äntligen lyckats med att få in alla bilderna, men fy vilken tid de tog. :P men nu ska jag nog se några avsnitt scrubs o sedan nana, ha de fint ! :D

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0