onsdag

kvällen med hanna blev helt perfekt ! :D

traskade upp dit runt fem någon gång och vi satte på a cinderella story, som jag har sett minst femhundra ggr o verkligen älskar, haha hanna hade aldrig sett den men nu älskar hon också den. ;) underbar jag lovar ! sedan gick vi ner till konsum o köpte baguetter, vitlök, dip, gräddfil och zoo-apor, sen traskade vi hem till hanna igen och kokade majskolvar, gjorde vitlöksbröd o massa dip o sånt, hur mys som helst, och vad vi åt haha, har nog inte ätit så mkt på länge, hur mysigt som helst, samtidigt kollade vi lite på just my luck som gick på tv och pratade hur mkt som helst, sen pratade vi mer o mer o mer, sen skulle jag gå men de gick inte för vi pratade massa mer då. :P kom tillslut iväg eftersom att jag ska ta bussen till jobbet imon klockan tio i åtta. ;) men kvällen var verkligen underbar ! måste göras om, och jag älskar majs haha, och hanna ! :D

lägger in ett bildinlägg med innan jag knyter mig, ha de fint ! ;)

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0