söndag

inte skrivit på länge igen. :) men sånt är det hehe, skriver ju nu i allafall. :D

i torsdags var jag i tenhult en sväng med massa folk sedan åkte jag hem o sov. (: jobbade i fredags igen, åt tårta gjorde vi med. :D sedan gjorde jag inte så mkt på kvällen, orkade inte, somnade tidigt framför en film. (:

igår vaknade jag hur tidigt som helst, vid sju. :O jag o pappa åkte ner till willys o handlade massa vid nio, sedan packade dom hela morgonen och åkte till skåne, anton kom strax innan dom åkte och vi gjorde inte så mkt under dagen, på kvällen sen kom det lite folk, ted, jonas, josef, matte, wille, emil, ylva, heidi, tror inte de var någon mer. ^^ vi kollade på ture sventon en liten stund, sedan kollade massa på youtube o massa. :P dom åkte hem vid tolv någon gång o jag o anton satte oss o kollade på film, båda somnade, fast anton säger att han inte somnade så de var väl bara jag. :P men vi gick i allafall o la oss då, nästan, men nej, hunden gillade inte att de bara var vi hemma när vi skulle sova så han protesterade genom att kissa utanför mitt rum, stackarn, så vid tio över två traskade två trötta mänskor o en ledsen hund ut igenom dörren. :P gick en kortis på tjugo minuter och somnade vid tre ungefär. ^^

idag vaknade jag tio i tio och var hungrig o varm så gick upp o gjorde iordning mysfrukost och vid tjugo över tio fick jag med mig anton upp för att äta. :D sedan satte vi oss o kollade klart på filmen vi somnade ifrån, sen såg vi alvin and the chipmunks eller hur de nu stavas. :P sedan gjorde vi mat o nu ska vi snart gå ut med hunden. (: o ikväll blir det mysmiddag o chill. :D

& sist men inte minst, en tanke till hon som var världens positivaste o gladaste flicka, man kunde inte annat än att le i hennes närvaro o de tror jag att de flesta håller med om, hoppas du får det fint, vi tänker på dig, Viktoria Rogö  ! <3
http://www.kvp.se/nyheter/1.1220961/tva-ungdomar-dog-i-bilkrasch

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0