tisdag

vaknade tidigt och steg in i duschen, sen tvingade jag upp mamma och vid strax efter nio kom jag, mamma och lina iväg, emot gällstad.


på lager fanns verkligen typ ingenting ! kollade i massa andra butiker där o hittade lite o såå, sedan åkte vi till borås eftersom att lager var en besvikelse. :P stannade på massa ställen o kollade på vägen o köpte lite saker o såå ^^ i borås kollade vi i några butiker och åt lite och sedan drog vi oss hemåt, kom hem nu för en liten stund sen. (:

kommer in bild på grejjerna jag köpte i ett annat inlägg efter detta !

imorgon ska jag jobba, 11-15 tror jag det var sedan kommer anton och mkt mer vet jag inte. :)

men nu ska jag dra mig, ha de ifnt !

/ Jonna v'

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-22 @ 21:23:28
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0