andra juni tvåtusenåtta

dåliguppdatering.com :D

menmen haha, får väl skriva om helgen nu dåå. (:

fredag :
skolan som vanligt, sedan bussen hem, tog en macka och sedan drog jag mig till bussen tio i tre, vid fem över tre var jag på stationen o de stod att tåget inte kommer förens kvart i fyra, en halvtimme försenat.. sen var de inställt o nästa tåg var försent så kom inte från huskvarna station förens fem.. då åkte vi till danne en snabbis, sen åt vi pizza, jag anton o ted, sen åkte vi till ted o lämnade mina grejjer eftersom att de inte var någon ide att åka hem till anton som v ihade tänkt.. sen blev de så att vi grillade vid tenhultssjön med massa folk, spelade volleyboll och kubb. :D sen åkte vi hem till anton nångång o somnade. :D

lördag :
vaknade ganska tidigt tror jag, kommer inte riktigt ihåg. :P vid elva kom antons mormor o farmor o vi åt jordgubbstårta, paulo hade ju fyllt år.. sedan poppade jag massa popcorn o micron ville inte vara med för den blev för varm haha. :D sen gjorde vi iordning korv o sånt jag o pia, sedan kom de massa barn, paulo skulle ha barnkalas. hjälpte till en massa o såå. fiskdamm o sånt skojigt. :) sedan åkte vi in till tenhult en sväng, sen hem till ted, sen åkte vi tre hem till anton och när pia o pelle åkt så grillade vi korv o åt o såå, sen satt vi o grillade marschmallows o massa, hmm vad gjorde vi mer ? vet inte, men sen kom dennis en sväng, sen kom ville, tommy o hoa.. vi satt där ute till strax efter tolv eller något, sedan drog alla, o jag och anton gick in o jag somnade direkt hahaha, anton satt uppe några timmar eller va de va xD

söndag :
drog oss upp sent och åkte sedan till taberg för att kolla på folkrace, var där till två någongång åkte sedan hem och åt pizza, sedan hängde vi med pia, susanne, paulo, kajsa o patrik till stavsjö eller va de hette.. anton vägrade o bada så jag lånade ut mina shorts till patrik eftersom att anton lovade att bada om patrik gjorde de, så vi badade en stund, hur varmt som helst på ytan men inte om man kom ner med fötterna haha. sedan åkte vi hem igen, somnade i solen en stund medans anton pysslade med bilen o såå. (: pappa kom o hämtade mig vid halv åtta tror jag. (:

idag :
inte hänt massor, spelade minigolf på idrotten jag vann. :D eller aa itne över alla men dom jag spelade med haha. :P spelat lite fiol har jag gjort med, lagat mat o såå. (:

och vet ni ? snart är de sommarlov ! :D så himla gött !
men nu ska jag med pappa o köra bil, ha de fint ! joo juste, har tagit hur mkt bilder som helst så ska nog lägga upp lite sen om jag kommer ihåg. :D ha de bra så läneg !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0