elfte juni tvåtusenåtta

börjar väl med gårdagen lite. (: tvättade lite o så efter att jag skrivit , åt lite sedan tog jag bussen till tenhult, gick till tenhultsskolan o blev hämtade av Pia o vi åkte hem, till dom dåå, anton alltså.. var där ett tag sedan åkte vi in til tenhult, till ted, vi gick ut o träffade danne, sedan gick vi o åt pizza sen hos danne en snabbis, sedan gick vi till josef, o sen ute lite, o jag o anton tog bussen till jönköping vid 21.07 och tog ettan till huskvarna o traskade hem ifrån esplanaden, var hemma när femton gick ifrån esplanaden. :P då var klockan tjugo över tio o vi låg o kollade lite på tv o såå, sedan somnade vi..

vaknade idag vid kvart över sju, för att anton skulle till skolan. :P han kunde inte stanna sa han, synd för jag orkade verkligen inte gå upp. :P men vi gick upp o åt lite o såå, sedan somnade jag direkt när han gått till bussen, vaknade halv tio o kollade lite på tv, sen har jag kollat på en skitkass film, men slutet funkade inte. :P om en timme ska jag ta bussen till sjukgymnasten. ^^ ska ju träna upp mig för att min kropp typ har 0% muskler efter all feber jag hade i åttan o nian. ;) myys, eller inte, jag hatar att träna haha. men men, hon är sjysst i allafall, ska göra någon såndär ackupunktur med med nålar o sånt vid kindbenen. låter ju trevligt, men de blir nog inte idag, jag vet inte haha. :P mkt mer än så händer inte idag, tänkte se om jag kunde ordna ny design, om jag orkar. ^^

imon är det skolavslutning, soft. klockan nio i pingstkyrkan, håller antagligen inte på så länge, på eftermiddagen har jag lovat att testa att locka emmas (syster) hår, får se hur det blir, hon vill ha lockigt hår på fredag nämligen på sin skolavslutning. (:

o på fredag kanske jag ska på emmas skolavslutning, får se lite vad som händer. (: gissar på att anton kommer när hans är slut i allafall, sen blir de nog att hitta på nåt kul på kvällen. :)

men oj nu har jag skrivit massor, nu ska jag nog gå o ta mig nåt o äta, ska ju trots allt träna idag. (a) haha, men ha de fint så får vi se om de händer något mer i bloggen senare kanske. ;)

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0