fjärde juni tvåtusenåtta

jag är sämst på att uppdatera just nu. :P o har ju inte ens lagt ut bilderna än ^^ men dom kommer någon gång tror jag. (a)

idag är dt onsdag, bara idag o imon kvar i skolan denna veckan, sooooft ! anton kommer hit när han har slutat, sen ska vi på nånting klockan sex på rosenlundsskolan eller va de va, sen sover han här. (: myys !

imon i skolan får vi reda på betygen samtidigt som vi gör en julgran sen får vi sluta, så de blir nog soft.

och nästa vecka är de bara måndag tisdag, sen studiedag onsdag och sen avslutning torsdag. hur bra som helst !

men nu ska jag släpa mig till duschen så jag slipper stressa, ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0