måndag

ojojoj, nästan en vecka sedan jag skrev. :O får väl ta lite, jag tror jag börjar på torsdag (:

torsdag ;
jobbade, tog sedan bussen till tenhult och blev hämtad utav hannes som vart o hämtat pizza, så hemma hos anton blev de pizza, sedan släpade vi oss ut för en cykeltur. :) cyklade en mil, hur duktigt som helst ! de spöregnade dessutom nästan hela tiden. sedan hjälpte vi lina med massa grejjer och vid tio stod hela familjen isaksson + jonna vid grillen utomhus i regnet o grillade korv haha, de var mysigt. :p drog oss sedan inåt, och jag vet inte vad vi sysslade med men vi var övertrötta o låg i sängen o kittlade varandra tills vi typ dog, somnade sedan vid halv tolv ca, tror jag.

fredag ;
alla var uppe tidigt så vi släpade oss upp också, hjälpte lina med björkarna o blommor o såå. sedan duschade jag o plattade håret osv. vid två kom de 30 pers till lina som skulle ha fest. :P sedan kom de massa till pia o pelle, mamma o co kom även lite senare, o de va massa folk.. åt en massa o hade hur trevligt som helst. :D vid tolv nån gång drog my family o jag låg inne o snackade med micki ett tag haha, o nån annan jag inte vet vad mänskan heter. :P sedan gick jag ut o hittade anton bland massa dansande folk haha, vid två gick vi in o la oss i en säng som nästan redan var full utav micki o adam haha, vid fem var adam uppe o sprang så vaknade då, men vi lyckades somna om..

lördag ;
o sov till halv nio då de sprang runt massa göteborgare utanför fönstret o gosade med valparna haha, släpade oss upp långt senare o åt massa frukost haha, sedan somnade jag igen. ^^ sedan blev de glass med marränger, sylt o grädde o kex o massa.. tog sedan tåget hit och vi gick ifrån huskvarna station till stampaplan, duktigt ! haha . satt o softade, åkte ner till hemmakväll o köpte godis, kollade film o sånt o somnade hyffsat tidigt. :P

söndag ;
vaknade halv tio tror jag, sedan drog anton tjugo i tolv o jag somnade o sov till två, åt vid halv tre o duschade o tog bussen till jobbet, jobbade på max 17-22, kom hem o fastnade framför tv:n o vet inte när jag somnade. ^^

idag ;
jobb 7-16, hem o äta o sedan åkte jag o pappa till biltema o han köpte nåt till bilen, sedan åkte vi till mediamarkt, co, pccity, siba o elgiganten, de blev tillslut en grön väska till datorn. :D inte helt bestämt mig men tror den blir bra. :D

nu har jag fruktansvärt ont i huvudet så jag måste sluta skriva. :P ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0