måndag

Nonejobbat med pappa idag, köpt massa färg för vi ska måla någon dag på ett ställe, sedan har vi åkt runt o fixat massa annat pill. (: när vi kom hem somnade jag eftersom att jag inte lyckades somna förens framåt ett någon gång igår o släpade mig upp sex idag. :D så idag blir de till o sova tidigt, har ätit lite med nu. ska kolla på blue water high, eller vilken ordning dom nu har orden haha. :P sedan blir de nog till o sova om inte så länge. (a)

imorse stod de att mitt paket var skickat så snart kommer de. :D har kollat lite o de tar ca 1 dag att skickas, så de borde komma imon. ;)

mkt mer har jag inte att skriva. :P så ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0