nionde juni tvåtusenåtta

ojoj, jag tror att jag satt o väntade på att anton skulle komma hem från motala sist gång jag skrev. ;)

efter de gick jag ut o la mig i solen, somnade o fick en fin rosett på ryggen. ^^ sedan gick jag, pelle, pia, hannes o lina in till grannarna o åt rabarberpaj o anton dök upp, precis när pajen var slut. ;) vi åkte o badade allihopa sedan åkte jag och anton hem till mig. vi orkade inte göra något så vi såg på film o somnade mitt i. ;)

lördag blev de sen.
vi såg klart filmen sedan gick vi ut o jag klippte gräset o anton lekte lite så länge haha. sen gick vi ut o pillade med moppen efter två tre timmar dog vi av solsting så då gick vi in, jag brände min rygg. :( vi gick o duschade sedan åt vi grillat. sen åkte vi hem till anton och åt grillat med massa folk, sedan tog vi oss in till tenhult där vi träffade massa folk.. tände en eld vid tenhultssjön o hade massa kul, sen åkte jag o jonas o hämtade en pizza till mig o anton, anton mådde illa o åt in massor hahah, så jonas o linus hjälpte till. ^^ sedan åkte jag o anton o jonas o robin hem till jonas, o så kom josef sen med. vi kollade lite på tv o anton var på toa femhundraåttioelva gånger, nej men fem ggr på typ tjugo minuter o sen en gång ute innan vi skulle dra.. jag skulle köra antons moppe, så anton åkte med robin o jag tog antons moppe, det gick hur bra som helst. :D jag växlade till o med ner en massa gånger. :D:D vi somnade snabbt om jag inte minns fel

söndag.
oj jag sov nog mest :P sen kom pappa o hämtade mig o vi åkte hem o åt lite sedan åkte vi till uddebo o badade, emma o jag var dom enda som vågade bada. :P de var ganska skönt hha

idag ;
slutade tio i elva o åkte hem o åt lite, kollade på nya tider, sov lite, såg klart på en film o såg en ny film sedan har jag spelat fiol o lagat mat. :D:D

resten av veckan ;
tisdag , inga lektioner så är ledig. va med människor sen på eftermiddan
onsdag , vet inte än, ledig o ska till sjukgymnasten i allafall
torsdag , skolavslutning klockan nio sen vet jag inte. ^^
fredag , anton <3
lördag , vet itne
söndag , vet inte. :P

såå lite uppdatering haha, måste dra ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0