sjätte juni tvåtusenåtta

dålig uppdatering som vanligt. :/ men men, dt är såå. ;)

igår var vi här länge sedan åkte vi till emil, eeeh där hände de inget o var inte mega kul, sen drog alla därifrån o jag o anton var kvar o spelade wii jag vann, de va kul. :D åkte hem vid ett o somnade direkt.

idag vaknade vi runt nio, eller anton väckte mig då och vi åt frukost, fast jag sov typ fortfarande så fick inte i mig något. ^^ sen hängde jag med Pia till Ulricehamn för o hämta Lina, vi köpte glass innan vi åkte hemåt igen, nu är jag hemma, eller hos anotn i allafall.. väntar på att han ska komma hem, han är i motala med adam. ;D tror jag ska sova lite tills han kommer, sedan ska vi till mig tror jag. :) ring om de händer nåt ikväll, ha de fint!

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0