söndag

som ni sett la jag in en bild innan idag. :D inte ofta jag använder klänning o andra skor än vanliga gympadojjor eller va de nu kallas. :P köpte ett par ballerina till konfirmationen de användes bara en gång. :P inget för mig, men dom här var hur sköna som helst så vi får väl hoppas på de bästa. :D

mkt mer har inte hänt idag, vaknade tjugo i tre, inte aning om hur länge jag hade sovit men anton åkte vid tjugo i tolv, vet inte om jag skrev nåt inlägg mitt där ? hmm, men men, sedan gjorde jag lite mat o sen har jag kollat på tv. (:


imorgon blir de jobb o sen sjukgymnasten. :P o så väntar jag ju självklart på min plattång som måste komma senast onsdag ! :D har jag bestämt haha, spännande. ;) men nu ska jag titta på en film på sexan tills jag somnar som jag gör strax, ha de fint ! (;

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0