söndag

kass på att skriva nu för tiden. ^^

fredag ;
jobbade, sedan tog jag mig hemåt och åt lite lassange, gott var de. ^^ sedan orkade jag inte hitta på något på kvällen med tanke på att jag haft feber nästan hela veckan o såå, så jag gjorde mat till allihopa sedan åkte jag ner till hemmakväll o hyrde en film som jag kollade på med familjen. :) somnade inte långt efter att den var slut, hur gött som helst. :D

lördag ;
anton kom vid ett ungefär, sedan tog vi bussen vid tio över två in till stan o träffade ted, han köpte en t-shirt sedan åkte vi upp till a6 o kollade i massa affärer, o ted köpte ett par shorts sedan tog vi bussen till max o käkade, mums ! ;) tog bussen till tenhult o drog till matte, sedan åkte vi till wille o chillade där hela kvällen. :D blev hämtade av pelle o somnade typ diretk. ^^

söndag ;
vaknade vid nio ungefär o inte långt senare ringde kajsa o frågade om jag kunde jobba från två till kvart i fem åt henne, sjysst som man är sa man jaa. ;) åkte med pelle o pia in till tenhult o tog bussen till stan, jobbade till klockan sju eftersom att camilla var sjuk o jimmy skulle ta hennes pass men han kunde inte komma förens sju, sjysst av mig. ;) pappa var där när jag slutade, med brusi o vi gick till bilen som han hade ställt utanför hans jobb för att han o brusi skulle gå en sväng, åkte hem o åt lite, kollade lite tv med pappa sedan bäddade jag ner mig o nu sitter jag här. :D

veckan som kommer ;
har jag ingen aning om vad som händer, ska jobba sju till sexton mån-fre o sen vet jag inte om jag ska med till skåne eller inte, har itne bestämt mig. ^^

men nu tror jag att jag ska hitta på något annat. :D ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0