tionde juni tvåtusenåtta

tisdag, och ledig som sagt. ;)

har typ alltid haft datumet som rubrik, funderar på att byta till typ dagen är något ? får se. ;) skriv vad ni tkr om ni känner för de. tänkte försöka byta design idag eller imorgon nu när jag är ledig ocksåå. ;) så ni får gärna tycka om färger o såå, svårt att komma på nåt nytt bra. :P får se hur jag gör. :D

men nu till dagen dåå, vaknade tio över nio av att de ringde på hemtelefonen, men jag hann inte svara för jag låg kvar massor av signaler o tänkte att nån annan kunde svara innan jag kom på att det bara var jag hemma. ^^ så släpade mig upp men hann inte haha. sen ringde anton på mobilen så de va han som ringde o väckte mig. ;) sedan traskade jag upp o åt lite o såå, två bullar blev de till frukost haha, kollar på skilda världar nu, slutar om en halvtimme då ska jag hänga lite tvätt o så hade jag tänkt. (: sedan ska jag duscha lite senare, o ännu senare ska jag ta mig till tenhult. (: tror jag. :P mkt mer händer väl inte idag, är ju ledig imon med. :P får hitta på nåt då med ju. (:

men nu ska jag kolla klart på tv:n, ha de fint. (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0