torsdag

påväg hem från avslutningen (som var helt meningslös för jag var där i en halvtimme sen var de slut för att jag kom en kvart sent, hade vart meningslös i allafall men men) så ringde dom från max, så ska in o jobba 17-22, det låter bra tkr jag, var ju inte sugen på o dra ut i allafall men gött o ändå ha något att göra. :D i like to work ^^ haha. :P föresten så får jag lön imon o ska köpa plattång, funderar på att beställa den på bilden. kostar 600kr men hittade en sida där den kostar 350 med frakt. :P men den finns i helvitt med, måste bara kolla upp om de skiljer nåt mer än utseendet så beställer jag sen tror jag. (:

mkt mer än så har jag väl inte att säga, tar bussen in to the work om en timme o så ska jag ringa anton en snabbis påvägen, han är ju i gbg den fuskisen. ;) skulle ringa han vid fem sa han, men de får bli innan, börjar ju fem. (: men nu har jag intemer att säga, så hade fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0