elfte maj tvåtusenåtta

jahajaa, resten av dagen igår var soft. anton spelade lite innebandy med alla männskor o jag låg o stekte brevid haha, sen stekte vi lite till, åt lite grillat o såå med antons familj o hans grannar sedan åkte vi in till josef för o grilla, jag josef o anton, dom andra skulle till annesaland, palla liksom. :P men dom kom sen i allafall, våran grillning var antagligen mkt bättre. :P vad vet jag, men vi hade mys, spelade fotboll o lyssnade massa musik o sånt. :D sen tog jag anton o lukas bussen in mot stan vid tolv o lukas hoppade av vid sig, o jag o anton tog ettan till huskvarna o traskade upp till mig. (: somnade typ direkt. ^^

idag vaknade vi vid halv tio typ, gick upp o åt frukost o sen låg vi här o tittade lite, nuhar anton åkt hem och jag ska ta bussen till jobbet om en kvart. :P så ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0