elfte maj tvåtusenåtta

haha, jag missade bussen, för jag trodde att den gick tio minuter senare än vad den gjorde haha. :P pappa fick skjutsa in mig istället, hade ingen kassa idag för de var typ inget folk, gick runt o pysslade lite, knöt massa ballonger o sånt myys. (: slutade en timme tidigare, vid fyra o pappa kom o vi åt lite, sen körde vi till ängaskog, där lina mamma oemma har hästarna, (jag körde) haha, men dom var inte klara så jag o pappa åkte till gränna o tankade, jag körde fortfarande. :P sen körde jag tillbaka till ängaskog o vi satt o väntade i 45 minuter, sen var dom klara äntligen och jag körde hem.. ^^ satte mig uppe lite o kollade lite tv, åt en macka o såå, kollade här en snabbis sen blev jag sugen på makaroner så jag kokade makaroner o åt med gurka, minimajs o gröna bönor, hur nice som helst. (: nu borde jag gå o duscha, men orkar verkligen inte.. :/ får se hur det blir, men nu ska jag nog se andra avenyn, ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0