fjärde maj tvåtusenåtta

lite dåligt med uppdateringar här. ;) får väl ta både gårdagen och idag nu dåå. ;)

igår (lördag) ;
vaknade vid tio i tio av att telefonen ringer, de va max som ringde, eller nej det var charlotte ifrån max. :P så jag åkte med hannes in till stan och jobbade några timmar, sen åkte jag hem och anton kom, vi lagade pytt i panna sen gick vi bort till mormor och vattnade hennes miljoner blommor o käkade glass påvägen med. ;) sen traskade vi hem och skulle se på filmen som gick på sexan tror jag, men båda somnade. (: myys.

idag (söndag) ;
vaknade vid tio nångång o segade hur länge som helst som vanligt, gick uppo åt lite frukost. sedan skjutsade anton och pappa mig till jobbet innan dom åkte till biltema o sen till anton för o svetsa, o jag jobbade hela dagen, till 21 o nu sitter jag här och har gjort matten som inte är klar för jag kan inte mer för att vi har världens sämsta lärare just nu. :/ borde duscha men orkar inte så jag tror jag gör det imon. får väl se. ;)

imon händer inte massor, skolan som vanligt, uschusch, sen är det fiol med, tror inte det blir så mkt mer. ;)

men nu måste jag fixa lite, ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0