fjortonde maj tvåtusenåtta

lite sovmorron på onsdagar ju. (: fast måste snart äta lite o såå, bussen går tio i nio, svenska, fast vi är klara med våran grej så får se vad vi hittar på. sen har vi matteprov. :S måste gå bra på de annars dör jag typ ! sen engelska, sugsugsug men eftersom att jag var borta i måndags slapp jag skriva nån berättelse eller va de va, o hon sa att om någon inte gjorde de skulle vi inte få se på film, om jag känner min klass rätt så kommer de inte bli nån film, suug ! men vi får väl se, hoppas alla gjort de. :) sen slutar jag, o har inte så stor koll men antagligen ska jag åka med Pelle (antons pappa) till antonpanton, sen sover jag nog där så ring om de händer nåt lite skojigt ? (:

resten av veckan ;

torsdag ; studierna är förflyttade till hemmet eller nåt . :P ska översätta nåt, så är i stort sätt ledig (:
fredag ; ska vara hos tandläkaren tjugo över nio, får se om jag hinner åka in till skolan, slutar ju vid elva typ, känns inte så nödvändigt, ioförsig är vi på elmia på den där yrkesgrejjen, men får se. (: sen tror jag att jag ska till anton.
lördag ; frida har födelsedagsfest ! :D så vi ska hem till henne.
söndag ; jobba 12-16 tror jag de va. :P

mkt mer har väl inte jag att säga, så ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0