första maj tvåtusenåtta

aldrig kan man komma i säng i tid. ^^ hade två filmer, såg den ena o bestämde mig sedan för att se den andra imorgon för att jag var så himla trött, sen sitter man här o ändrar färger o sånt o kollar bdb o massa strunt i två timmar istället. haha, inte bra inte bra. ;)

idag har det i allafall inte hänt hur mkt som helst skulle jag väl tro, vi vaknade nån gång vid nio, gick o väckte ted o käkade frukost, sen kollade dom på 50 nuts 3 tror jag, och jag satt vid datorn en sväng, sedan drog ted hem och jag och anton segade länge länge, fikade lite med. sedan kom pappa o hämtade mig och vi åkte o köpte pizza o sen åkte vi hem o åt. inte nyttigt. ;) men gott. sedan skulle jag vara duktig o göra lite matte, men jag fattade ingenting. :O i vi har haft genomgång varenda lektion i två veckor på de här o jag kan ingenting ? :O lärarpraktikanter är sämst ! :@ allvarligt, i allafall hon som har oss, man fattar nada vill jag lova. men men, det blir väl till o sitta o läsa alla förklaringar i boken i helgen då så att man kan de på måndag. :/ tråktråk. men men, sen satte jag på min ena film, I want candy , den var sådär. :P lite knäpp (: sen nu sitter jag här då som sagt. (:

och resten av helgen ?
fredag; anton kommer nångång o han snackade om att han vill till a6, får väl se hur det blir, o sen hittar vi väl på nåt kul på kvällen. :D <3
lördag; ingen aning, men anotn snackade om att han skulle sova hos mig iallaflal. (:
söndag; jobba 13-21 ;) hälsa på vet ja. ;D

vad ska ni göra ? ring eller nåt om de händer nåt kul ! :D

nu ska jag dra mig skulle jag tro, ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0