sextonde maj tvåtusenåtta

yeees, drog mig upp till tandläkaren tog bussen dit tio i nio, sedan tog jag bussen in emot stan, såg att alla på bäckadal klev på bussen vid elmia, vilket betydde att vi slutade där, inte för att jag tänkt stanna om de inte var såå , men ändå. ;) åkte i allaflal in till stna, provade klänningen jag sett på reklamen, satt inte hundra på mig så jag kollade runt lite mer o såå, tog bussen upp till a6 och provade massa klänningar på hm där, hittade en men sen när jag kollade lite till hittade jag en ännu bättre, så den fick de bli, får se om jag hittar en bild sen kanske. (: sen köpte jag lite annat skojs, sen orkade jag inte gå där mer, så jag köpte en flurry med smarties o började traska till rosenlundsskolan, satt o väntade på anton i typ en timme, sen tog vi bussen till tenhult där han klippte sig, superfint blev de ! :D<3 sedan gick vi till ica o köpte glass sen kom pelle o vi åkte hem till anton, mysade, fikade, kollade greveholms slott, sedan tog vi tåget till mig, pillade lite med moppen men den blev inte klokare för de så vi gav upp, åt lite mat o kollade tv o såå, nu har anton somnat. (:

imorgon blir de 18-års partaj för frida ! :D skojigt.

men nu ska jag nog se om anton vaknar till om man pratar lite med honom. ;) ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0