sjätte maj tvåtusenåtta

seeg dag,
matte först, matten går skit just nu. :/ sen hade vi idrott och förlåt, men idrott är verkligen det tråkigaste som finns. :S så onödigt ! sen svenska, gjorde ingenting, läste tre sidor ur ego girl av carolina gynning, är snart klar med den faktiskt. (: ska skriva en recension sen med så får jag vg i svenska a sa hon. :P sen hade vi data o vi fick reda på excel provet, hade 60 utav 63 så de blev mvg. ;) lite stolt haha. sen jobbade vi med el/svenska arbetet. tog bussen hem och satte mig här för att jag var så himla trött. släpade mig upp efter en alldeles för lång stund och dammsugade lite o såå, fixade pannkakor, hur goa som helst blev dom idag. :D

nu sitter jag här igen men funderar på att traska uppåt o se vad alla andra gör, så ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0