sjätte maj tvåtusenåtta

FEMTON ÄR DU:
1. Är du snygg? anton ville att det skulle stå Jaa o inte nej, så han får svara på denna : "jaaaA ! ! ! ! ! ! ! ! ! !"
2. Är du fet? skulle man kunna säga .
3. Är du smal? Nej .
4. Är du en sportfåne? haha
5. Är du rolig? nej.
6. Är du sjuk? jäääätte !
7. Är du feg? beror på.
8. Är du törstig? lite kanske .
9. Är du 15 år? nesch
10. Är du rik? skulle jag inte tro.
11. Är du fattig? noop
12. Är du smart? jätte.
13. Är du retsugen? nee
14. Är du shoppingsugen? usch nej.
15. Är du saknad av någon? vem vet ?

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? jaaa,
2. Skulle du vilja väga mer? nejnej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha tror inte så.
4. Skulle du dricka dig full nu? nej.

ÅTTA KAN:
1. Kan du vifta på öronen? nee
2. Kan du slicka dig på näsan? tror inte de.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? nej
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? kanske.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jaa
6. Kan dina vänner lita på dig? jaa, de hoppas jag.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? naa.
8. Kan du slicka? slicka vad ?

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsa? inget, men tungan i såfall
2. Vara seriös eller rolig? hmm, seriös
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

FEM SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Jaa.
2. Sol eller måne? Sooool.
3. Vinter eller höst? höst
4. Soligt eller regnigt? Soligt ofc.
5. Är du uttråkad? aa.

FEM OM MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? hmm, 22:34
2. Vart vill du bo? vet inte.
3. Vill du gifta dig? nångång tror jag väl.
4. Är du kär? aaa
5. Favoritårstid? soommmar !

SEX HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nee
2. Blivit kramad? vet inte.
3. Känt dig fånig? ne, tror inte så.
4. Saknat någon? aa.
5. Ljugit? aa.
6. Haft sex? nej.

SJU VEM

1. Vem är i rummet med dig? ingen.
2. Vem fick du senast sms av? anton sundling
3. Vem tänker du på nu? anton
4. Pratade du senast i telefon med? anton
5. Vems hus var du senast i? mitt hus.
6. Vem önskar du var med dig nu? anton <3
7. Vem är din favoritsläkting? vet inte.

SJU VAR
1. Var är din telefon? brevid mig.
2. Var är din mamma? inte hemma.
3. Var sover du? i min säng såklart.
4. Var handlar du mest? i don't know.
5. Var fick du tag i tröjan du har på dig? nattlinne från ullared skulle jag chansa på ?
6. Vart åkte du senast bil? till o från jbk.
7. Var i ditt rum är du? I sängen ,

SJU VAD
1. Vad åt du senast? pannkakor.
2. Vad drack du senast? tee,
3. Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mig.
4. Vad har du på fötterna? nothing
5. Vad är din favorit färg? rött, svart, vitt
6. Vilken film såg du senast? nån i tio minuter med anton
7. Vad hör du just nu? torktumlaren.

SJUTTON HAR DU NÅGONSIN

1. Sovit i en annan säng? yes.
2. Hånglat på en bio? naa.
3. Hånglat i skogen? aaa
4. Tyckt att din kusin är het? nee.
5. Sovit naken? jaaa. :D
6. Kört över hastighetsgränsen? aa
7. Målat om ditt rum? nej
8. Dansat farmför spegeln? när jag var liten kanske-
9. Fått hicka? jaa
10. Dumpat någon? aa .
11. Stulit pengar från en kompis? Neej !
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? aa.
13. Varit i slagsmål? nee
14. Smugit ur ditt hus? noop .
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? aa.
16. Hånglat med en främling? naa.
17. Älskar eller saknar någon nu? jaa .

Kommentarer
Postat av: anton

FEMTON ÄR DU:
1. Är du snygg? nej ..

Va ? ?
. det ska ju stå jaaaA ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


Anton

2008-05-07 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0