sjunde maj tvåtusenåtta

kom upp alldeles försent imorse vilket resulterade i halvplattat , halvblött hår och en springtur till bussen, men men, inte så ovanligt. hade svenska i allafall, jobbar med värmekraft, fossila bränslen, kol. seeegt ! men lektionen gick fort, hade sedan matte, gick med fort, imorgon är de nationellt i matte b. :S hade engelska med den jättesvåra texten vi skulle kunna tills idag, ingen hade läst den så vi fick en ny om vi lovade att kunna de tjugo glosorna vi fick med. :P sen klassråd som gick snabbt, vi fick reda på vad vi fick till individuella valen i tvåan, jag fick matte c, gött. ;)

sen skulle ju jag och anton till stan, men fick veta i morse att de va idag jag skulle med lina o klippa gräset så gjorde de istället, pluggade lite matte samtidigt, sedan drog vi oss hemmåt med mamma. har ätit lite, sovit, kollat på tv o såå. mår inte helt hundra så nu sitter jag o väntar på att mamma o emma ska komma hem med juice o glass. ^^

imorgon har vi som sagt nationellt prov i matte b, uschusch, de kommer inte gå bra. :/ vi har fyra timmar på oss, slutar sen efter de så då ska jag hem o äta lite o såå sen åker jag in till stan med anton, han ska kolla på kläder o så tänkte vi fika o lite såå. (: myys. sen skulle han antagligen sova här, får se får se. (:

helgen hoppas jag blir bra, inget jobb planerat, skönt faktikst, de ska ju vara hur fint väder som helst '! :D ska sola en massa, har ju redan lite i ansiktet, nicenice. ;) annars händer inte massor o nu ska jag resa mig upp o se om jag hittar en ipren elle rnåt liknande, ha de ifnt ! (:

/ Jonna v'

När ingen vet när ingen ser din ensamhet
När ingen anar vad som sker, när ingen vet
När ingen håller dig hårt då är det kallt
Det är tomt när ingen vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0