tjugoandra maj tvåtusenåtta

Prov idag, gick väl okej. ^^ sedan lödde vi den där kretsgrejjen till batteriladdaren, åt pizza på lunchen, mys dag i skolan. (: åkte hem och kollade på nya tider sedan gjorde jag lite mat o jag pappa o emma åkte sedan till bibblan o lämnade emmas böcker, sen till svenssons guld, köpte ett halsband, kommer nog bild imon. (: sen åkte vi till frisören o jag klippte mig. (: klippte lugg :O men min hårfärg blev hemsk i den nya frissan med lugg så vi stannade till på eko hem o köpte hårfärg, så nu sitter jag med det i. (: mkt mer har väl itne hänt, kommer antagligen bild på håret imorgon också, kanske. ;) tänkte kolla lite på eurovision ikväll, annars händer itne så mkt.. (:  ska ju skölja ur färgen snart med ju ! spännande.

men men, fortfarande inte fått reda på vad för skoj som händer på lördag, eller lite men vill ha mer förslag , så ring mig ! :D ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0