tjugoåttonde maj tvåtusenåtta

blev inte så mkt skrivet om dagen igår, men la in bilderna i allafall ju. ;) får väl skriva lite om gårdagen idag då. :P

drog mig upp lite senare än vanligt, för jag skulle vara hos doktorn vid kvart i nio, tog bussen dit och där tog det typ tio minuter att få receptet o såå, sen skulle jag prata med min sjukgymnast, de tog typ tio minuter o då skulle jag gå upp till rosenhälsan och sätta mig o vänta så skulle jag få en tid till min läkare. satt o väntade i en timme innan jag tröttnade o gick in o frågade om jag kunde få min tid snart. :P då fick jag en tid nästa tisdag tror jag de va, eller onsdag ? skitsamma. sen gick jag ner o skulle hämta ut receptet, då ingick de inte i subvensionen eller va de va, så då fick jag gå tillbaka dit jag var först o hon skrev på nåt mer papper, sen fick jag ut de jag skulle ha ! :D tog bussen till skolan o väntade på att alla skulle komma från idrotten, åt skitäcklig mat och sen hade vi svenska muntlig redovisning haha, de gick bra. :P sedan hade vi data, o de såg nu ju i förrförra inlägget vad kul vi hade där. (: åkte sedan hem o pratade med anton, eller jag ringde o frågade om han ville på folkrace i taberg eller va de nu va på söndag, fick biljetter av pappa till de ju, sen ska jag hjälpa till på paulos kalas på lördag. :D:D:D skulle jobbat men jag bytte bort de passet. :P skojigt.. sen gjorde jag mat, potatis med sås o köttbullar. :D åt lite, men ingen annan var hemma så jag tog med mig datorn ut på altanen o satt där o åt o kollade på nya tider som jag spelar in varje dag o kollar på när jag kommer hem haha, nördigt jag vet, men måste ju få veta vad som händer när man har börjar. ;) sen hände inte så mkt mer, eller joo jag o brusi gick upp till kyrkan en sväng, sen satte jag mig här o somnade nån gång. (:

idag börjar vi inte förens halv tolv. ^^ så funderar på att börja plugga för jag har prov imon som jag inte börjat plugga på. :S usch sista elprovet, hoppas de går bra. :) sen händer det nog inte massor mer idag, ska plugga hela dagen tror jag. (:

resten av veckan ;
torsdag ; ska nog träffa anton <3
fredag ; mamma fyller år ! <3 men hon är bara hemma tio minuter mellan jobbet o stallet, så jag är hemma dom tio minuterna tänkte jag, sen åker jag till anton nångån på kvällen. (:
lördag ; kalas för paulo ju ! sen ska vi vara barnvakt åt paulo en stund, sen får vi se vad som händer. :D
söndag ; taberg med anton, o hans bror tror jag kanske. :P

de va min vecka. ;) jag tror att den blir bra :D jag hoppas de i allafall. :P men nu ska jag börja plugga tror jag, ha de ifnt ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0