tjugofemte maj tvåtusenåtta

jag trodde att jag redan hade skrivit ett inlägg idag, men insåg att jag visste inte hade de. :P

så de får väl blir en kortis om dagen då.. (: vaknade hos älskling vid typ sju o kunde inte somna om , så jag kröp närmare honom o viskade i hans öra så att han med vaknade. :D:D:D:D så slapp jag vara vaken ensam menar jag. ;) låg kvar i sängen hur länge som helst.. sen drog jag mig emot duschen o sen städade vi hans rum.. sedan, vid tio i nio var de dags att åka, åkte me pia som skulle jobba.. (: åkte hem o satt lite här, fixade lite, plattade håret, sen vid elva åkte jag o pappa ut till stallet, där resten redan var dom skulle visa några hästar eller nåt o såå på hästens dag därute. :) vi var där ett tag, sen blev de massa kallt så vi åkte, jag körde. :D volvon för första gången, den typ svävade fram o svänga ? nejnej, mer typ glida, haha sån skillnad mot reunaultn. :P hur de nu stavas, aja vi åkte till jonny, där de var hur varmt som helst o vi satt ute o fikade längelänge, sen åkte vi hem, stannade på preem o köpte fika, sen åkte vi hem o firade mors dag o mammas födelsedag på fredag med.. hon fick ett superfint halsband som vi hade köpt. (: sen har jag bara kollat på tv o pratat i telefon. (: o de e söndag idag o jag surar på att det itne är några andra avenyn avsnitt o see... :P menmen så är de.

nu ska jag spela lite harpan innan jag somnar som jag borde gjort för flera timmar sen, men men så är de. ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0