tjugonde maj tvåtusenåtta

Helt seriöst nu då ! allvarligt ! hur kan sesongen sluta med att angelica typ dör !??!?!?! :O hur ?! fatta att man blir sur eller ! hur tänkt dom ?!?!?! ska man sitta o vänta till september på att få veta hur de gick o allt eller !? fy va sur jag blir !!! o fy vad jag lipade när hon blev skjuten o alla började gråta o massa. inte ett bra sista avsnitt, nej !

men nog om de. :P har inte gjort massor, pluggat lite o fixat lite tills imon, ska ju n[nstans med skolan, vad har h'nt nu d[, s[ typiskt o 'nnu mer typiskt att det bara 'r p[ bloggen o ingen annanstans, va tr;tt jag blir.
sådär, nu funkar de igen, gött. somsagt ska ju nånstans med skolan imon, tråk !

kommer hem runt halv sex i allafall o då hämtar pappa mig, o antagligen anton, om han inte sitter kvar vid min dator medans pappa hämtar mig. :P och anton, om du ser detta så får du absolut inte göra något du vet att jag inte vill ! städa, gör inte de är du snäll, jag ska de snart, nån dag. (: aja, vi ska plugga och kolla bonde söker fru i alla fall <3

en uppdatering på veckan ;
onsdag ; iväg med skolan o anton ju.
torsdag ; prov i skolan, mer vet jag inte.
fredag ; anton antagligen o han ville gå på bio o så ville han till utsikten, o jag funderade på kyrkan en sväng med, så får se hur vi gör. :D <3
lördag ; jobba 9.30-18.15 , sen ska jag till anton, ring om de händer nåt kul, för jag är sugen på att göra något kul ! :D
söndag ; slappa ! var länge sen jag inte jobbade på en söndag faktiskt. :P men nästa lön kommer bli feet ! :D<333

men men, nu ska jag plugga vidare lite o sedan knyta mig, är massa trött, o skulle egentligen sovit nu, men men, kan ju sova hela dagen imon på bussen ^^ men nu ska jag dra mig härifrån iallafall, ha de fint ! (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0