tjugonionde maj tvåtusenåtta

prov i skolan, haha inget att prata om, men gött att sista elprovet för ettan är gjort nu.. :D sen fortsatte vi med allt vi gjort alla andra tosdagar o fredagar de senaste veckorna så inte så mkt att berätta. (: efter skolan åkte jag i allafall in till stan o köpte en present till Paulo han har ju fyllt år o ska ha kalas ! :D sen tog jag bussen som anton hoppade på vid rosenlund o vi åkte hem till mig, la oss i sängen o somnade, hur myys som helst. sen åt vi lite, gick ut lite med brusi, spelade uno på altanen , kollade lite tv o lite blandat såå. :) han åkte hem vid nio o då dammsugade jag lite o satte mig sedan här. (: tänkte strax sova o såå. (Y)

vet inte hur mkt de blir skrivet i helgen, men ska försöka skriva lite. ;) ha de fint så länge !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0