tjugosjätte maj tvåtusenåtta

måndag igen, usch o fy ! måndagar borde förbjudas eller något, dom suger ju nåt fruktansvärt.. men men, drog mig emot skolan o hade allmänbildning på matte lektionen så nu vet jag hur dom räknade ut hur långt de var runt jorde för ett par tusen år sen o massa kända fysiker o skit, haha, förvänta er inte att få veta något för jag tror inte jag kommer ihåg så mkt, men de va en soft lektion. (: sedan engelska, gjorde muntliga nationella, ingen aning om hur de gick xD sedan idrott på vätterstranden, spelade volleyboll, o de va fruktansvärt oseriöst kan jag lova.. kom hem vid strax efter två typ, somnade direkt, sov en stund sedan lagade jag mat, åt lite o såådant, sedan lånade jag o emma mammas systemkamera o gick ut o tog kort i solen, massa bilder haha, alla på emma. :P 130 st tror jag att det var. ^^ kanske kommer upp några senare. (: har inte fixat photoshop till denna datorn än, men håller på o fixar gimp just nu, får se om jag tar de eller fixar ps senare. (:

men men, ikväll händer inte mkt mer, ska se på idol sen ska jag sova ! :D imon ska jag vara hos doktorn så jag slipper mattelektionen, ganska soft faktiskt. (: men men, nu ska jag fixa lite med bilderna, ha de fint !

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0