tjugotredje maj tvåtuenåtta

nu är håret brunt ! :D mörkbrunt ! men det är toning så de kommer bli ljusare framöver i think. måste säga att jag trivs much better i brunt. ;) ska snart dra mig till skolan, idag vaknade jag sju minuter över sex o kunde inte somna om. :O undra om de va för att jag somnade vid tio över tio. ^^ men mamma kom in vid halv tolv, eller hon öppnade dörren o jag bara skrek. hon bara jisses vad gör du ? haha, jag hade inte en aning hon sa att jag skrikit väldigt högt i allafall xD så kan de gåå. ^^ mkt mer har väl inte hänt, tagit lite kort men hinner inte lägga in dom på datorn innan jag går så de får blir när jag kommit hem o såå, har lovat mamma o städa med.. :P

men men, nu ska jag dra mig. (: ha de fint !

/ Jonna v''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0