trettonde maj tvåtusenåtta

ojoj, idag har jag skrivit massor av gånger, positivt eller negativt ? vet inte redigt.

men men, åkte och handlade mat med mamma, hon kan fortfarande inte köra så jag får agera chaufför haha. köpte frysta hallon, marränger o vaniljsås, för när jag var på kalas med anton o hans familj i göteborg hos lina så hade hon gjort nåt himla gott, o de va gjort utav just de, så får väl se hur de blir. ;)

annars har inte massor hänt, fast jag har glömt att berätta en sak, jag fick MVG+ på matte b nationella :O :D:D:D:D stolt vill jag lova, haha ! :D men imon har vi ett till matteprov så ska plugga lite nu fram tills anton ringer tror jag. (:

men ni får ha de fint, så skriver jag imorgon antagligen. (:

/ Jonna v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0