fredag


Yesyesyesyes ! Helg , igen ! Älskar !

Men sen en sak till, ingen mer skola (förutom matte c 3 timmar tre fredagar framåt) förens nästa år ! :D:D
nu blir det bara massa apu på bravida i fyra veckor :) & har fått låna pappas jättefina jacka så allt kommer bli superbra :D

förövrigt tror jag att jag ska scanna min dator på spyes o virus o skit i natt :/ vet inte vad som hänt, photoshop funkar knappt allt går i slowmotion liksom, internet segar och den är allmänt lam. ;)

& ikväll har jag endast kollat på idol, underbart. imon blir det jobb till 19 sen hem där anton kommer vänta <3 sen får vi se om vi hittar på nåt kanske. (: hör av er om det händer något. söndag blir det jobb 12-16. juste imon har jag rast på jobbet, undra vad man ska äta, vill ju testa fajita sallad så har någon någon åsikt om denna hör av er så jag vet om den är värd att testas eller inte ;)

men nu ska jag se vem som åker ut i idol (hoppas anna åker ut, så fruktansvärt hemsk röst) sen sooooova ! ha de fint , pusshej.

Kommentarer
Postat av: HDR-Fotografen

Du kan alltid göra en hijackthislogg. Hur du gör finns nämnt här:

content&view=article&id=115:analysera-hijackthis&catid=47:sakerhet&Itemid=65" rel="nofollow">http://www.hackerunit.se/main/index.php?option=comcontent&view=article&id=115:analysera-hijackthis&catid=47:sakerhet&Itemid=65

2008-11-23 @ 22:07:49
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: HDR-Fotografen

Äsch, såg att inte länken fungerade. Du får istället googla på: Analysera ditt system med HijackThis

2008-11-23 @ 22:10:51
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0