lördag

ojoj, helg igen och jag är sämst på att uppdatera (: men ni är sämst på att kommentera så det blir ju lika.

blir ett kort inlägg för jag är trött o har ont i huvudet :P

veckan har varit apu på bravida, väldigt tråkigt måste jag säga, ska aldrig bli serviceelektriker, jag ska bli elkonsult helt klart! inget mer o säga om det ;) idag har det vart fest här hos anton, eller det är. :P antons familj, linas kompisar, adams kompisar, hannes kompisar, grannen o deras kompisar o micke o lola, massa folk. ;) och nu ligger anton deckad i sängen o mår ej bra så jag ska gå o göra honom sällskap med min huvudvärk. ;)

imon blir det jobb, ha de fint !

Älskar Anton <3

Kommentarer
Postat av: snyggaste :P

det var ju as kuuul :D , hahaha älskar dig mest babe :D <33

2008-11-30 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0