måndag

måndag idag, it sucks !

orka inte början på en ny skolvecka, vill bara ha loooooov nu ! finns inget positivt med skolan just nu.

idag ;
gjorde svenskaprovet äntligen , gick sämst ! men svenska suger så man kommer inte ihåg nåt, kom ihåg ganska mkt innan jag gick in, men allt liksom stannade utanför klassrummet haha  :P får hoppas på g i allafall. (:
efter det bestämde jag mig för att åka upp till mamma o åka med henne hem för klockan var ändå så mkt, så åkte upp till henne o vi åkte till coop o köpte tapetklister sen åkte vi till rosens foto butik o beställde kameran utav erik. :D sen köpte vi lite mat o åkte hemåt ! :D har inte gjort mkt efter det, oblir inte mkt mer heller, för jag ska plugga imorgon när jag är ledig så idag blir det till o slappa :D

och just nu orkar jag inte skriva mkt mer så ha de fint ! :)

Antonplutten är bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0