söndag

lovet är slut, fy vad hemskt ! :/

och denna sista dagen har varit skitseg, skrivit ett inlämningsarbete till naturkunskapen :S skitjobbigt vet inte vad man ska skriva eller hur mycket man ska skriva eller nåt, hennes inlämningsgrejjer är ju omöjliga. men men, blev tre sidor nästa tillslut får väl se om jag ändrar nåt, ska ju inte vara inne förens på torsdag :P snart ska jag börja plugga till svenskaprovet jag ska skriva imon :S ännu värre, kan ingenting, måste komma ihåg massa författare, fem gudar och 10 ord tills imorgon :S hur tråkigt som helst o jag tror att jag kommer faila totalt, men svenska orkar jag faktiskt inte med, den suger ! sen ska jag läsa i boken jag ska ha läst 190 sidor till på torsdag, jag själv som bestämt men ändå hehe :P men de ska nog gå fint :) sen tänkte jag försöka hinna med ett elprov på onsdag. (a) behöver få dom gjorda snart haha. :P mkt mer än plugg har de då inte blivit idag, o kommer bli mer, och vid åtta blir de andra avenyn också, de ser jag fram emot :D

imorgon blir de el hela dagen sen prov halv fyra och sjukgymnasten kvart över fyra, inte jättelyckat men ska försöka lösa detta under dagen. (a) sen har mamma lovat att hon ska gå in o beställa kameran till mig ! :D blir bara huset så länge så får jag använda hennes objektiv för hon har tre nya nu ju. :P längtar !

veckan blir lite stressig men de ska nog funka ;
måndag ; skolan, svenskaprov, sjukgymnast
tisdag ; ledig, plugga till elprovet o göra klart ett frågepapper till naturen, skriva lite mer på inlämningsuppgiften med kanske, en pluggdag blir de i allafall
onsdag ; el hela dagen o förhoppningsvis blir elprovet gjort :P sen fiol
torsdag ; vet ej, har skridskor på idrotten :(
fredag ; förhoppningsvis blir det göteborg efter skolan, får väl se. (:
lördag ; förhoppningsvis göteborg
söndag ; förhoppningsvis göteborg

nu har jag inte tid att skriva mera, måste plugga svenska gudar o skit och läsa i boken, ha de fint ! (:

Anton är bäst ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0