tisdag

ledig idag som sagt, o jag skulle ju  plugga, vilket inte gick så bra. hittar inte mina papper :P

har i allafall hittat boken jag ska läsa på ljudbok så har kommit en bit på den  :P

nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mera så jag kan börja med maten, så himla sugen :D kycklingwok med kokosmjölk och nudlar , jag o mamma blev så sugna på det igår så vi handlade grejjer till det. ;)

och snart kommmer kameran, imon eller på torsdag trodde han, hoppas imon för då kan vi hämta den imorgon ! :D kommer den på torsdag får jag vänta till efter helgen, för i helgen blir de ju natagligen göteborg :P

usch vilka tråkiga inlägg jag skriver :D hoppas ingen läser haha, men nu ska jag dra mig ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0