tisdag

yeees, blev ju sjuk i göteborg och var hemma från skolan igår med feber o bläää ! idag har jag ingen feber, men bestämde att bli helt frisk jag blir ju jämt sjuk så trist ! :/ kameran kom i allafall igår, eller den kom i fredags men har inte hämtat den för jag har ju inte vart hemma så igår gjorde jag en kraftansträngning o jag o mamma hämtade den, skitjobbigt att ta på sig ytterkläder med feber o massa kan jag lova men vad gör man inte. :P köpte ett minneskort också, 4gb blev de, då fick man med nån smart grej som man har i datorns usb-port o bara stoppar i minneskortet i, det var nästan de snabbaste också det var tydligen bra sa mamma. ;) men dyrt var de också. :O förhoppningsvis värt det :P

så nu har jag i allafall läst hela bruksanvisning o tagit massa testbilder haha :P på ingenting bara för o testa olika inställningar. (: ska se om jag orkar hänga med dogisarna ut snart o ta lite kort kanske. (: mkt mer händer inte idag och imon blir det förhoppningsvis skola, orkar inte ligga hemma o veta att man borde göra nåt nyttigt. :P

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0